Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

IMPETUS 1

2011. március 27. - Viharmadár, Vihar

Sajnos ez a hétvége nem volt valami termékeny festés szempontból. De legalább sokat voltunk a szabadba. Mindenesetre nekikezdtem a gall/kelta sereg festésének. Kiválogattam azokat a modelleket, amelyek nem fognak hiányozni az elején (teszt csatákhoz fel van base-elve jó pár figura). Főleg azokra koncentráltam amiket később is szeretnék használni és fontos a kampány szempontjából, hogy festve legyenek. Illetve igyekszem minden olyan gyártótól bemutatni a figurákat, amelyeket sikerült szereznem.

Elsőre a lovasok (jobban mondva a lovak) kerültek elő. Ez egy nagyon érdekes csomag (Italeri, Set 6029:Celtic Cavalry), nagyon szépen kidolgozottak a figurák, de kevés különböző fajta ló és lovas van a kereteken. Illetve van még egy észrevételem: létezik kemény műanyagos csontszínű öntés és egy világosabb puha verzió is. Sajnos a világosabb verzió sorjás és a finomabb mintázatokat sem adja ki annyira jól. Tipp: ha lehetőségünk van belenézni a dobozba vásárláskor feltétlenül tegyük meg. Rengeteg felesleges vesződségtől kímélhetjük meg magunkat.
Lovasokat konvertálással tudom majd módosítani és változatosabb osztagokat összerakni,de a lovakat csak csere útján fogok tudni beszerezni (remélhetőleg a többiek se rohantak még előre a festéssel).

Egyelőre az alapszínek felvitelére törekedtem, hogy lássam mennyi idő alatt lehet TTQ-ra festeni az 1/72-es modelleket. Nem igazán kaptam választ a kérdésemre,mert össze-vissza festettem vasárnap délután. Az előkészítéssel nem volt sok gond . Szappanos vizes mosás után, itt-ott átkapargattam a lovakat. Feltettem őket az üdítős kupakokra, tettem a base-ekre egy kis texturát és végül lefújtam GW: Skull White -al.

Ezt követően elővettem a régi GW-s festékeimet és elkezdtem felvinni a színeket. Ennyire futotta:

 

 

Sajnos ez a tempó nem lesz megfelelő. Számításaim szerint 3 héten belül élesben kell csatáznom a kampányban (eddigre valószínűleg elérjük egymás a térképen) és elég jelentős előnyt jelent a 50%-osan festett sereg. Bele kell húznom vagy lemondhatok erről a bónuszról

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr982776699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása