Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Verseny utáni gondolatok (Blood Bowl február)...

2019. március 26. - Viharmadár, Vihar

Lezajlott a februári verseny, nagyon jó volt ismét a hangulat. Nyolc kezdő és tíz veterán gyűlt össze, hogy három forduló alatt kiderítse, mennyit tud a csapata ?! Nagy örömömre a World Cup csapatunkból  - Hungarian Raiders - öt edzőnek is sikerült szabaddá tennie magát a szombati versenyre.

Skaven csapatot vittem és nem is bántam meg. Nagyon jó gyakorlás volt, el is gondolkodtam egy skill lecserélésén...

undead_team.jpg

Első mérkőzés (FaVi - Undead csapat): 

Mindig izgalmas, jó meccseket szoktunk játszani,de ez - nálam - top 10-es volt! Brutális bemelegítő kör volt. Olyan változatosra és pörgősre sikeredett, ami nagyon ritka - szerintem - versenyeken. Középkezdésből sikerül háromszor Blitz-et dobni és kétszer Riot-ot ! Ezt még megfűszereztük egy kis PouringRain-el ... őrületes volt!

Ezek mellett a szélsőségek mellett ellenfelem egy - számomra - meglepő, új és hatékony csapatösszeállítást hozott. Egy nagyon ki-ki meccsen sikerült behúzni a meccset 2-1-re, de megérdemeltebb lett volna egy 2-2-es döntetlen.

 

team3b.jpg

Második mérkőzés (Matyi - Wood elf csapat):

Nagyon régen játszottunk egymás ellen. Akkoriban még Matyi inkább a "verekedős" csapatokat preferálta. De mióta a World Cup-ra készül - külföldi veresenyeken is - az erdei elfeket használja. Annyi biztos, hogy jobban fekszik neki, mindt a korábbi csapatok. [vagy megtanult játszani ;) ]. Bátran és okosan játszott ellenem is. Sikerült meglepni egy-két alkalommal és azt tudjuk, hogy ez bőven elegendő egy ilyen agilis és gyors csapatnak a győzelemhez. Annyi szerencsém volt, hogy legendásan gyengén dob Matyi.Ezt sikerült most is bebizonyítania! :( Két köre szakadt meg egymást követően, így volt időm rendezni a sorokat és sikerült három játékosát is az öltözőbe juttatni. Ez meg is alapozta a mérkőzés további képét és sikerült 2-1-re megnyerni a meccset.

 Az utolsó kör előtt teljesen nyiltsisakos volt a küzdelem. 5 vagy 6 olyan edző is volt akiknek csak győzelmük és döntetlenük volt. Így mindenki esélyes volt a győzelemre vagy a dobogóra...

 

de_team1.jpg

Harmadik mérkőzés (Dávid - Dark elf csapat):

Még nem találkoztunk eddig versenyen a harmadik ellenfelemmel. De azt tudtam, hogy jól játszik és a Dark elfek nekem is nagy kedvenceim (pont azért nem indulok a World Cup-on velük, mert egy csapatban vagyunk :D ). Ez volt a leggyorsabb meccsem ezen a napon. Nyilván a feszültség is közrejátszott,de nagyon húztuk el az időd jópofaságokkal és anekdótázással. Szinte minden a terveim szernit alakult. 1-1 volt az első félidő előtti eredmény és volt még egy köröm támadni. De nem sikerült bevinni az egy körös TD-t, elesett cselezésben a Gutter Runer. Itt vétettem aznap a legkomolyabb hibát. Volt még újradobásom és nem azt használtam az elrontott cselezés javítására...

Ennek ellenére bizakodó voltam, de nem sokáig örülhettem. Dávid leküldte a "zuhanyzóba" a Rat Ogre-mat.Ez bizony fordulópont volt. Gyönyörűen és precízen kivitelezett támadást vezetett. Nagyon sokat kellett vállalnom, hogy a labda közelébe jussak. Nem is sikerült megszereznem, 2-1 oda. (Utólag beszélgettünk Dáviddal és mondtam neki, hogy korán vitte be. De azt mondta -és ezt elfogadom -hogy nagyon nagy volt a nyomás folyamatosan a játékosain és úgy is megpróbáltam volna megszerezni. Arra meg nem hagyatkozna, hogy szarul dobok.) Maradt három kör és viszonylag kényelmesen bevittem én is a második TD-t. Maradt még egy köre ellenfelemnek és az köztudott, hogy minden elf csapat egyköröst összehozni. De ez most elmaradt így az utolsó meccs döntetlen lett. Mivel jóval a többiek előtt végeztünk így gyorsan kiszámoltam, hogy Dávid biztos előttem végez (volt egy olyan meccse,ahol nem kapott TD-t). Már csak az volt a kérdés, hogy állnak a többik. Igen gyorsan kiderült, hogy Miklós barátom 6-2-re (!) iskolázza és ellenfelét, így nem volt kétséges, hogy Ő is előttem (és Dávid előtt) végez. Maradt is ez a sorrend a februári verseny végén - három veretlen edző volt, mindannyian 2 győzelmet és egy döntetlent hoztunk össze: első Miklós (Wood Elf), második Dávid (dark elf) harmadik Vihar (Skaven)...

balls.jpg

Jó verseny volt. Sokan voltunk. Annak külön örültem, hogy ismét jöttek új edzők és visszatérők is. Remélem hamarosan találkozunk a tábla mellett! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr7914652939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása