Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Miért pont Batman...!?

2017. február 25. - Viharmadár, Vihar

Szeretném leszögezni az elején, hogy nem szándékom eldönteni, hogy kinek melyik játét tetszen. Nem szeretnék megbántani senkit, akinek más az ízlése vagy más játékrendszer(ek) mellett tette le a voksát. Ez csupán pár gondolat az én meglátásaimról...

Lehetséges, hogy többen meg fognak kövezni de én nem vagyok egy képregény vagy szuperhős rajongó. Amikor elöszőr hallottam a Batman Miniature Game-ről nem is nagyon foglalkoztam vele. Megnéztem a szép figurákat, örültem, hogy ingyenesen elérhetőek a szabályok és csendesen mosolyogtam a spanyolok által lazán kezelt határidők betartásán. Közben játékok jöttek és mentek, de a BMG makacsul kitartott.

Szűkebb játékos (és baráti) körünkben felmerült, hogy keressünk valami érdekes, okos skirmish-t. Mindenki gőzerővel kutatott és sikerült is találni pár nagyon ígéretes jelöltet. Voltak amik elbukta már a témájuk, hangulatuk  miatt vagy gyorsan kiderültek a hiányosságaik. Végül is a Batman volt az, amelyik mindenben lefedte a felmerült igényeket.(kiemelném, hogy fontos volt számunkra a kocka szerepe is)

Hamar megrendeltük a kiválasztott figurákat és elkezdtük a terepek beszerzését. Azt már az elején leszögeztük, hogy ennek a játéknak csak Gotham-ben (nagyon jellegzetes városi terepen) van értelme.

A kezdeti botladozások után ( mindenkinek legalább 10+ éves wargame tapasztalata van a csapatban) gyorsan kiderült, hogy egy nagyon agyalós és igényes játékról van szó. Küldetés alapú, de komoly pontokat lehet begyűjteni az ellenfél figuráinak/csapatának likvidálásából is.

Nincsenek "auto win" figurák és kombinációk. Előfordulhat, hogy pont a vezéred beáldozása szükséges a győzelem eléréséhez, vagy a "legolcsóbb" figurádat kellene megvédened/pozicióba vinned.

Jelenleg 17 (!) különböző frakcióval lehet játszani Gothan-ben. A 18-ik LexCorp még nem rendelkezi megfelelő számú figurával. Kétszáz fölött jár a jelenleg elérhető figurák száma.

Ez vázlatként itt porosodott...hamarosan...folytatom...

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr438398324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása