Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Legends of the Old West

2010. június 20. - Viharmadár, Vihar

Itt most egy nagyon frankó bejegyzést kellen olvasnotok arról,hogy:

  • ismét elcsábultam egy új játékra
  • amihez nagyon nagy köze van egy fantasztikus ismertetőnek (Gróf Úr)
  • azok a barátaid akik legalább egy héten egyszer csesztetnek
  • továbbá azok is akik a szemedbe mondják, hogy nem lehet megélni a múltból
  • akik cseszegetnek, hogy tegyél le valamit az asztalra
  • és egy nagy elhatározásról

De sajnos, annyira megbízható az otthoni net-em, hogy ehelyett csak ez az idétlen vázlat lesz itt(pedig annyira jó volt amit írtam). Rinyálást félretéve: az ismertetőt megtaláljátok a Geistwald Ghasts-en. Nekem volt itthon 10 db Perry Miniatures Civil War Infatry modellem és elhatároztam, hogy kifestem őket (TTQ-ra) a Gróf Úr elleni bemutató/ismerkedő játákra. Net-es keresgélés közben ráakadtam Frederic Remington (1861 - 1909) festményeire és ihletet merítettem a következőből:

 

 

 

 

 

Scream of the Shrapnel

 

 

Péntek este már be is fejeztem a figurák sorjázását és base-elését.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr32095054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása