Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Minden kezdet...

2009. március 03. - Viharmadár, Vihar

Azt gondolhatnánk, hogy rendkívül egyszerű az embernek arról írnia ami érdekli,amivel foglalkozik. Nos úgy tűnik ez rám nem annyira igaz. Egyrészt nem vagyok járatos a blog-ozás világában,másrészt folyamatosan zavarnak. Így a nehezen megragadott gondolatmenet minduntalan kicsúszik a szorításomból...

Rövidre fogva. Úgy gondoltam idén elindulok a Fanatikus Ligában.Felderitő kategóriában neveztem.Ez 1000 Pts -t jelent. Ennek megfelelő számú figurát kell kifestenem. Jelen bejegyzést megelőzően Február 24.-én kaptam kézhez a csapat egyik felét.Akik azonnal mentek is fürdeni az oldószerbe.Illetve egy rettenetesen kimázolt rhino-t. Igyekszem ezt a projekt-et alacsony költségvetésből megúszni, ezért vettem/szereztem/cseréltem használt cuccokat.

Jelenleg fogalmam sincs, hogy fogok képeket feltenni.Majd konzultálok Jinx kollégával. Neki igen tetszetős a blog-ja...

Sikerült magamtól rájönni.Fog ez menni...

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr4977220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása