Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

10

2009. március 04. - Viharmadár, Vihar

Mivel már csak 10 nap van hátra a versenyig (március 14), ezért megkezdem a visszaszámlálást. Nézzük hol is tartunk jelenleg:

  • Alapanyagok és figurák beszerezve.
  • festékek megrendelve vagy adottak
  • base-ek 70%-ak kész (voltak változások ezért vagyok elmaradva)
  • sereglista végleges (játszani megyünk,nem nyerni)

Elvileg jól állok,teljesíthető a projekt. Két dologgal lehet gond:konvertálások és az idő... :)

Nézzük a listát. Nurgle szent száma a hetes. Igyekeztem ennek megfelelően kialakítani a csapatot is.Biztos ki lehetne jobban is "max"-olni,de én inkább fluff-ból játszom.

HQ: DP + MoN + Wings +Doombolt = 160 Pts

TROOPS: PM x 7 + icon +champ with PF + 2x Plasma + Rhino with EA = 286 Pts

             PM x 7 + icon + 2 x melta + Rhino with EA = 236 Pts

HEAVY SUPPORT: 3 x Obliterators = 225 Pts

SUMMONED DAEMONS:7 x Lesser D. = 91 Pts

Összesen: 998 Pts

Szerettem volna egy Defilert is,de elcsúsztam a beszerzéssel.Végül is nem rossz ez se....

Igazi gondban a Daemon Prince-el és az Obliterator Cult-al vagyok. Mint említettem ez egy alacsony költségvetésű projekt. Nem igazán fért bele a fém modellek megvásárlása. Ezért a konvertálás mellett döntöttem. A DP a kisfiam egyik nem használt űrlényéből lesz, az oblik WHFB Ogre Bull-okból. Sikerült az itthoni ár tizedéért rendelnem green stuff-ot. Régi vágyam, hogy egyedi figurákat alakíthassak a seregeimbe. Itt a remek alkalom.


 

Rhinom is kezd alakulni,alapozás és festés van hátra...

 

 

 

Sajnos a Plaguebearer-ekkel még el vagyok maradva rendesen.Itt szertnék a base-en water effect-et is kipróbálni.

 

Troop-jaim is elég siralmas állapotba leledzenek még...

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr52979565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása