Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Miért pont Nurgle...?

2009. március 03. - Viharmadár, Vihar

Mióta fugurákkal játszom, valahogy jobban vonzódtam a klasszikusan "jó" seregekhez. A Warhammer világában wood elf-ekkel ,empire-el, a 40K-ban Imperial Guard-al kezdtem a játékot. Utóbb már inkább egy-egy sereg hattérvilága, a figurák kinézete számított jobban. Így bővült a gyűjteményem O&G, Beast of Chaos,Undead seregekkel,valamint egy régi Tyranida gyűjtemény.Igazi nagy szerelem a Blood Bowl.Ebből teljes a gyűjteményem(pár igazi régiség kivételével). Mostanában inkább a régi és/vagy egyedi figurákra és seregekre helyeződött át a hangsúly (Hordes:TrollBlood).Ám közben réjöttem arra is, hogy hiába vannak szép figuráid és hiába kiválló egy szabályrendszer,ha nincs kivel játszani (vagy max. ugyan azzal a 6-8 emberrel). Ezért újra a GW játékai felé tereltem magam. Az új Warriors of Chaos seregkönyv megjelenésével "átigazolatam" a sötét erők oldalára. Majd mikor olvastam a Fanatikus Ligáról körvonalazódni kezdett egy CSM sereg is. Én pillanatnyilag úgy látom, hogy a GW (az iszonyatosan hangulatos háttérvilág ellenére) erölteti a vegyes Káosz seregeket(Démonoknál is). Igazság szerint máshogy nem is igazán hatékonyak, nem tudják fölvenni a versenyt a többi "új kódexes" serggel.Ennek ellenére (vagy pont emiatt,renegát lennék) egyből azon kezdtem agyalni,hogy melyik Káosz istenség patronálja a seregemet. Hosszas vívódás után Nurgle,a rothadás,fertőzések és betegségek istene mellet döntöttem.Ezek a dolgok bőven elférnek az álltalam elképzelt Warhammer 40.000 világába.Régóta szertnék konvertálgatni és kipróbálni a green stuff-ot.Ez a koncepció rengeteg lehetőséget kínál. A figurák is tetszenek és valami mérhetetlen szerncse (vagy isteni gondviselés?) folytán elég gyorsan és olcsón sikerült begyűjtenem a kezdő csapatot. így nincs is más hátra mint előkapni az ecsetet és a festékeket...


Ez a kép természetesen nem az én munkám,de rendkívűl inspiráló...


 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr98977492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása