Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

8

2009. március 06. - Viharmadár, Vihar

Tegnap lejátszottam a TLK Trophy-ban(Blood Bowl) az utolsó csoportmérkőzésemet Csongor Khemri csapata ellen.Győztünk,de nagyon "drága" volt:1 múmia és 1 wraith is elhullott a küzdelemben.Így kétséges, hogy a következő selejtezőn Khris norskai csapata ellen ki tudjuk-e harcolni a továbbjutást...

Nem nagyon sikerült haladnom. Egyrészt az egész heti kevés alvás,másrészt az otthoni teendők is belejátszottak az eredménytelenségembe. Ettől függetlenül,nem vagyok borulátó. Megjöttek a festékek is (igaz egy színt sikerült elkeverni az angol kollégáknak). Még nem festettem járművet Game Color-al. Ezért nem is igazán sikerült eltalálnom a hígitását.Ilyenkor irígylem Ubit és azokat a szerencséseket,akik festékszóróval tudnak járműveket festeni. Az alapszínek kerültek fel a két rhino-ra.

 

Továbbá (mindenki kedvencén) a Daemon Prince-en dolgoztam. A hátára felkerültek a különböző kelések és fekélyek(green stuff). Illetve a bal oldali szárny is rögzítve lett. A fejre egy GW-s spawn sprue-n található kinövés került. Térdére egy marauder pajzs. Szétvágtam a kezeit, hogy könnyebben dolgozhassak rajtok és dinamikusabban tudjam majd pozicionálni. A kaszájába is belekezdtem. A penge milliput, a szára egy nyalóka maradéka és putty.(Sajnos a fénykép elég homályos lett...sorry.)

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr99984728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása