Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Tovább...tovább...

2009. március 25. - Viharmadár, Vihar

Jelentem nem tűntem el és nem hagytam abba a blog írást (és a festést sem). Több project-en is dolgozom jelenleg. Az egyik kedvencem a Vérfoci, és végre sikerült lekonvertálnom egy Nurgle csapatot. (tudom, hogy kapható a GW-nél fém verzió,de mostanában próbálok egyedi csapatokat összerakni a műanyag figurákból.Jelenleg a következő csapatokon dolgozom: goblin, ork, skaven és a Rotters.) A pestigorok festését fejeztem be.

Semmi komoly csak TTQ a táblára játszani. A játék jellegéből adódóan gyakran kell a figurákat lefektetni és/vagy forgatni.Ezért is döntöttem a műanyagok mellett (tapasztalatom szerint a fémről könnyebben pattan le a festék). Ezekhez a figurákhoz a Beastmen doboz gore-jait használtam alapnak, a Marauder-ek vállalpjaival és pár mutáció-val gazdagítva(+ green stuff).

Másik aktuális munkám (festés és konverzió) a csinaljjobbat.blogspot.com/ -on is megtalálható Csinálj Jobbat Festőverseny-re készül. Az oldalon részletesen el tudjátok olvasni a verseny alapjait. Jelenleg egy CSM figurát kell festeni a versenyre. Természetesen Plague Marine-t fogok készíteni. Igyekszem kicsit változtatni a figura dinamikáján is. de ezt még átgondolom, nem szeretnék elcsúszni a konvertálással. A kész miniatura leadási (és zsűrizési) határideje: 2009. április 4-e szombat lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr21024367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yaneuh 2012.08.27. 12:20:19

Faszák nagyon ezek a Gor-ok, el is gondolkoztam egy káosz csapaton most én is :) Nem nehéz összerakni egy csapatot
süti beállítások módosítása