Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Végre itt a tavasz...

2009. április 06. - Viharmadár, Vihar

Nagyon vártam már, hogy végre süssön a nap. Ilyenkor sokkal vidámabb mindenki és kicsit lenyugszanak az indulatok/emberek is.

Próbálok rájönni, hogy miért nem haladok a festéssel. Nyilván vannak még technikai hiányosságaim is, de úgy tűnik a legfőbb ok a szobám...

Iszonyatos káosz uralkodik bent. Egyrészt minden felé a WoC seregem tagjai állomásoznak, másrészről kupi van. Jobban mondva volt,mert rendet raktam (a kép még a takarítás előtt készült). Elhatároztam, hogy nem festek most fantasy Káoszt (vagy csak amihez kedvem van). Iszonyatosan csalódtam a legújabb kiadású Warrior of Chaos seregkönyvben. A GW-nek sikerült elvennie a kedvem ettől a remek kis seregtől (pedig 5-6 éve gyűjtögetem a régi kiadású figurákat). Egyetlen reményem maradt a Beast of Chaos. El is határoztam, hogy minden hónapban kifestek 10-15 gyalogost és 1-2 nagyobb figurát (szekeret, szörnyeket...stb).Talán, ha terveket készíten jobban fogok haladni. ; D

Nurgle 40K-s sereg sincs elfelejtve. Ismét egy régi kedvenc akadt a kezembe és a hétvégén be is fejeztem. (Úgy tűnik nincs szerencsém mostanában a lakkokkal. Ennek is fúrcsák lettek a színei lakkozás után) Elhatároztam, hogy a possessed-ek nálam mind régi CSM renegade-ek lesznek. Szerencsére sikerült begyűjtenem 10-12 darabot. Igyekszem őket kicsit "színesebbre", különlegesebbre festeni mint a Plague Marine-okat.

Tovább haladtam a Nurgle Blood Bowl csapattommal is. Elkészült a Bestiálisan Büdösek sztár beast-je Anthrax. Talán kicsit színesebb lett a szokottnál,de nekem bejön.

Mivel vészesen közeleg a Snitzelbowl IV, így a következő hetek a Vérfoci csapatok festéséről fognak szólni. Azért igyekszem a 40.000-t is festegetni közben...

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr91049546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerik001 2009.04.06. 14:29:06

jol látom hogy a sztárnak nem a labdázás a fő profilja??

yaneuh 2009.04.06. 14:35:27

Anthrax nagyon bejön, mind a konvertálás, mind a festés, a kis gülüszemü is jól néz ki. Írhatnál néha 1-1 szót arról hogy mit mivel hogyan csinálsz és festesz.
Snitzelbowlon lehet tudni mi lesz a spec figura? Van esély arra hogy külön lehessen venni? Ha igen rendelnék 1-et :)

Viharmadár, Vihar 2009.04.06. 15:54:12

yaneuh: A spawn nincs konvertálva.Az új műanyagból lett összeválogatva...
Legtöbb esetben csak próbálkozom és kísérletezek a technikákkal/színekkel. Megpróbálom dokumentálni a későbbieket.
Snitzelbowl: elvileg a hagyományokhoz hűen egy halfling bíró lesz a figura.Úgy tudom lehet a helyszínen vásárolni.Amennyiben igen, hozok neked is...
süti beállítások módosítása