Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

Vissza az ecsetekhez...

2009. június 30. - Viharmadár, Vihar

Végre véget ért a vizsgaidőszak. Már azt hittem, hogy soha nem fog eljönni ez a nap (pedig minden sikerült elsőre). Kicsit sok volt...

Elnézést kérek minden kedves olvasómtól, hogy elhanyagoltam a blog-ot. Ígérem hamarosan ismét a régi lendülettel folytatom. Annál is inkább mert két újjabb játék ragadta meg a figyelmem. :D

Azért ezt kifejtem bővebben is. Nagyon vártam már a Warriors os Chaos seregkönyv megjelenését. Közel 10 éve gyüjtöm a fém káosz modelleket és reméltem, hogy végre egy hangulatos, ütöképes - és ami lényeg - egyedi seregem lehet. Sajnos még soha nem csalódtam ennyire (illetve egyszem már a 40K kártya kapcsán igen) a Games Workshop-ban!

Azt kell, hogy mondjam ennyire vacak kiegészítőt még soha nem adtak ki a kezükből,mint az aktuális WoC könyv lett. Nem részletezem, hogy miért. Számtalan fórumon megtették már mások. Így azt kell, hogy mondjam részemről jódarabig ennyi volt a Warhammer Fantasy Battle...

Kicsit szétnéztem a piacon és természetesen találtam olyan rendszert (és gyártót) ami ismét nyelheti a pénzem:

helldorado.fr/index.php

www.flamesofwar.com/

Szinte azonnal találtam pajtásokat is az új játékokhoz. Igaz nincsenek túl sokan.Azért ezek nem a legelterjedtebb játékok hazánkban. De ez nem is baj. Mostanában egyre kevesebb idő jut a hobbira. Így az ember kétszer is meggondolja azt a keveset mivel, és főleg kivel tölti el...

Nem kell megijedni. Továbbra is folytatom a 40K-s Nurgle sereget, a Blood Bowl-t és az 1:72-es makettek/modellek festését. Lesznek egyszerűbb tutoriálok is (egész jó volt a visszajelzés és még mgrendelés is jött :D ). Úgy, hogy vissza az ecsetekhez...

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr681217898

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

UBorka · http://blog.ubipage.hu 2009.07.01. 08:04:11

Én meg az Infinity-hez keresek partnereket :) Lesz bemutató is a GD-n (amit várhatóan még csak látni sem fogok ;)

Viharmadár, Vihar 2009.07.01. 12:34:43

Na igen az is egy szuper játék. Remek egyedi figurákkal és hangulattal...
Bár lenne az embernek több ideje...

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2009.07.10. 16:10:47

És közben kalózokkal tolod illegálba'. Azt se hagyd ki :)
süti beállítások módosítása