Hétvégi Harcos

Hétvégi Harcos

9

2009. március 05. - Viharmadár, Vihar

Tegnap sikerült ismét túlórázni.Kissé feszülten érkeztem haza. Ilyenkor két dolgot tehet az ember:edz vagy fest (nálam ezek jöhetnek szóba). Az első verzió a térdműtétem miatt kiesett (éljen az amerikaifoci) ezért maradt az ecset...

Egész jól haladtam.Sikerült nem sokat aludnom,de legalább  volt értelme. Elkészültem egy plazmás,két sima és egy őrmester marine-al.

A base-ek is kész lettek. Ezekkel azért voltam elmaradva,mert az eredeti koncepciómban 6 x Terminator jött volna egy terminator páncélos Lord -al.

A bejegyzés trackback címe:

https://plagueravagerotanddeath.blog.hu/api/trackback/id/tr9982607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása